Δικαίωμα Υπαναχώρησης / Επιστροφές προϊόντων

Διαδικασία Υπαναχώρησης

Ως καταναλωτής, έχετε το δικαίωμα αναιτιολόγητα να υπαναχωρήσετε από την αγορά του προϊόντος μέσα σε χρονικό διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από τον χρόνο παράδοσης του σε εσάς ή σε κάποιο τρίτο πρόσωπο που έχετε ορίσει και απέκτησε τη φυσική κατοχή ή έλεγχο των προϊόντων. Όταν πολλά προϊόντα περιέχονται στην ίδια παραγγελία, η προθεσμία ισχύει από την παράδοση και του τελευταίου προϊόντος.

Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, μέσα σε χρονικό διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης του προϊόντος θα πρέπει να στείλετε τη δήλωσή σας περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης σας είτε ταχυδρομικά είτε στο info@casamostra.gr, είτε μέσω της διαδικτυακής μας φόρμας επικοινωνίας. Η Εταιρεία είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.

Από την στιγμή που θα ενημερώσετε την εταιρία για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την σύμβαση, τα προϊόντα επιστρέφονται με δική σας επιβάρυνση εξόδων αποστολής στη διεύθυνση:  Casamostra - Διοκλέους 15 - ΠΑΤΡΑ - 26334 χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία μας ανακοινώσατε την πρόθεσή σας να υπαναχωρήσετε από την σύμβαση. Το προϊόν θα πρέπει να σταλεί μέσω των συνεργαζόμενων εταιρείων ταχυμεταφορών ή με μεταφορέα της επιλογής σας με επιβάρυνση του Πελάτη. Προϊόν που επιστρέφεται με μεταφορέα της επιλογής σας και όχι με τις συνεργαζόμενες εταιρείες ταχυμεταφορών, επιστρέφεται με κίνδυνο σας.

Επίσης εάν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία αλλά το προϊόν δεν έχει αποσταλεί ακόμα μπορείτε να μας καλέστε στο 2610 339302 και θα προχωρήσουμε στην ακύρωσή της παραγγελίας σας.

 

Αποτελέσματα Υπαναχώρησης

Αν υπαναχωρήσετε από την αγορά του προϊόντος θα σας επιστρέψουμε χωρίς καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση εντός δεκατεσσάρων (14)  ημερών από την ημέρα που ενημερωθήκαμε για την υπαναχώρηση, το τίμημα που έχετε καταβάλλει για την αγορά του προϊόντος (συμπεριλαμβανομένων των τυχόν εξόδων αποστολής). Εξαιρούνται μεταφορικά κόστη και πρόσθετες δαπάνες παράδοσης που έχουν προκύψει επειδή επιλέξατε τρόπο παράδοσης διαφορετικό από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η εταιρεία.

Η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με την ίδια μέθοδο που έγινε και η πληρωμή κατά την αγορά, εκτός και αν ρητώς μας εκφράσετε την επιθυμία σας, η επιστροφή των χρημάτων να γίνει κάποιο άλλο μέσο. Ειδικότερα: Σε περίπτωση που κατά την αρχική συναλλαγή είχατε επιλέξει την «πληρωμή με αντικαταβολή», θα πρέπει να μας υποδείξετε έναν τραπεζικό λογαριασμό για να καταβάλλουμε τα χρήματα. Σε περίπτωση που, κατά την αρχική συναλλαγή, είχατε επιλέξει την «πληρωμή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό» (τραπεζικό έμβασμα) , η επιστροφή του τιμήματος θα γίνεται με τραπεζικό έμβασμα (αντίθετο τραπεζικό έμβασμα) στον λογαριασμό σας. Στην περίπτωση έχετε επιλέξει την χρέωση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας σας, υποχρεούμαστε, εφόσον έχουμε εισπράξει το τίμημα από την Τράπεζα, να ενημερώσουμε την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρουμε για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ εσάς και της εκδότριας τράπεζας.

Με την επιφύλαξη των ανωτέρω, διατηρούμε το δικαίωμα να παρακρατούμε την επιστροφή είτε μέχρι να λάβουμε όλα τα προϊόντα πίσω είτε μέχρι να λάβουμε αποδεικτικά στοιχεία ότι έχετε στείλει τα προϊόντα, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο. Η υποχρέωση επιστροφής χρημάτων θα εκπληρώνεται χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και εντός δεκατεσσάρων (14)  ημερολογιακών ημερών από την επιστροφή του προϊόντος.

 

Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης

Δεν μπορείτε να υπαναχωρήσετε από αγορά προϊόντος όταν αφορά φυτά, λαμπτήρες, έπιπλα, φωτιστικά και κάθε προϊόν που έχει παραγγελθεί και κατασκευαστεί ειδικά για εσάς, προσαρμοσμένο στις ανάγκες σας. Επίσης εξαιρούνται για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, τα είδη προσωπικής φροντίδας ή είδη που έχουν στενή επαφή με το ανθρώπινο σώμα και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.

Το δικαίωμά σας να υπαναχωρήσετε από την αγορά προϊόντος ισχύει μόνο για το προϊόν που επιστρέφεται ακριβώς στην ίδια κατάσταση που τα παραλάβατε. Διατηρούμε το δικαίωμα να μην σας επιστρέψουμε το τίμημα εάν το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί μετά το άνοιγμά του, εάν το προϊόν δεν είναι στην ίδια κατάσταση που παραδόθηκε, εάν έχει υποστεί ζημιά ή εάν δεν έχετε επιστρέψει όλα τα επιμέρους μέρη του προϊόντος.

Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και να μην φέρει γδαρσίματα, χτυπήματα, αλλοιώσεις κλπ. Επίσης, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να αποστέλλεται στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάυλον, αφρολέξ κλπ) η οποία δεν θα πρέπει να έχει σκισίματα, φθορές και αλλοιώσεις, και να περιλαμβάνονται σε αυτήν όλα τα περιεχόμενα της αρχικής συσκευασίας (πχ. τυχόν συνημμένες ετικέτες, όλα τα επιμέρους μέρη του προϊόντος, οδηγίες χρήσης, έντυπο χαρακτηριστικών,  κάθε άλλο έγγραφο που τυχόν συνοδεύει τα προϊόντα κλπ) καθώς και το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς.

Για τους παραπάνω λόγους θα πρέπει να φροντίσετε για τη δέουσα επιμέλεια των προϊόντων όσο είναι στην κατοχή σας. Για την διασφάλιση του προϊόντος θα ήταν σκόπιμο να συσκευάσετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή. Γενικότερα, έχετε την ευθύνη για τον κίνδυνο της επιστροφής των προϊόντων σε εμάς καθώς και για κάθε απομείωση της αξίας των προϊόντων ως απόρροια τέτοιας μεταχείρισής τους που αλλοιώνει την φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργικότητά τους.

Αφού εξετάσουμε λεπτομερώς το επιστρεφόμενο προϊόν, εντός τριών (3) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση του προϊόντος, θα σας ενημερώσουμε εάν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων.  Σε περίπτωση καταστροφής, φθοράς ή βλάβης του προϊόντος ή απομείωσης της αξίας του προϊόντος οφειλόμενης σε ενέργειες σας δικαιούμαστε να παρακρατήσουμε από το επιστρεφόμενο ποσό τυχόν σχετική αποζημίωση.

 

Επιστροφές Ελαττωματικών Προϊόντων

Στην περίπτωση που θεωρείτε ότι το προϊόν που παραγγείλατε δεν συμμορφώνεται, κατά τη στιγμή της παράδοσής του, με τους όρους της Σύμβασης, θα πρέπει να επικοινωνήσετε αμέσως μαζί μας, και το αργότερο εντός τριών (3) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση του προϊόντος για να μας ενημερώσετε για την ύπαρξη του ελαττώματος. Παρακαλούμε να ελέγξετε προσεκτικά το προϊόν πριν αφαιρέσετε τυχόν συνημμένες ετικέτες και πριν απορρίψετε οποιαδήποτε αρχική συσκευασία.

Η ενημέρωση αυτή, που πρέπει να περιλαμβάνει το προϊόν και το ελάττωμά του, ενδείκνυται να γίνει μέσω της διαδικτυακής μας φόρμας επικοινωνίας ή στο mail της εταιρίας (info@casamostra.gr). Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2610 339302 και θα σας δώσουμε οδηγίες για τις περαιτέρω ενέργειες.

Θα πρέπει εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση του προϊόντος να το αποστείλετε στο Casamostra - Διοκλέους 15 - Πάτρα - 26334 στην κατάσταση που το έχετε παραλάβει, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ Απ. Λιανικής) και την πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάυλον, αφρολέξ κλπ) η οποία δεν θα πρέπει να έχει σκισίματα, φθορές και αλλοιώσεις, και να περιλαμβάνονται σε αυτήν όλα τα περιεχόμενα της αρχικής συσκευασίας (πχ. τυχόν συνημμένες ετικέτες, όλα τα επιμέρους μέρη του προϊόντος, οδηγίες χρήσης, έντυπο χαρακτηριστικών,  κάθε άλλο έγγραφο που τυχόν συνοδεύει τα προϊόντα κλπ) και το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς. προκειμένου να ελεγχθεί το προϊόν και να διαπιστωθεί το ελάττωμα που έχετε αναφέρει.

Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που έχετε αναφέρει και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί σας, μέσα σε τρεις (3) ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του, σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου. Σημειώνουμε ότι τα προϊόντα που θα διαπιστωθεί ότι δεν παρουσιάζουν πρόβλημα και δεν αποκλίνουν από τις προδιαγραφές του προϊόντος, (όπως αυτές παρουσιάζονται στην ιστοσελίδα) δεν θα γίνονται αποδεκτά ως ελαττωματικά.

Επιστροφές των ελαττωματικών προϊόντων θα γίνονται αποδεκτές εάν το προϊόν ήταν ελαττωματικό όταν σας παραδόθηκε και βεβαιωθεί το ελάττωμα που αναφέρατε. Η επιστροφή δεν θα γίνεται αποδεκτή σε περίπτωση που το προϊόν επιστραφεί κατεστραμμένο ή ελλιπές. Στην περίπτωση κατά την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους δεν θα γίνει επιστροφή του τιμήματος και θα σας ενημερώσουμε εγγράφως σχετικά, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή με κάθε άλλο πρόσφορο μέσο. Το προϊόν θα σας αποσταλεί με δική σας χρέωση εξόδων επαναποστολής.

Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, θα σας ενημερώσουμε εγγράφως σχετικά, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή με κάθε άλλο πρόσφορο μέσο, και κατόπιν επιλογής σας μπορούμε:

  • είτε να αντικαταστήσουμε του προϊόν με άλλο, όμοιο, καινούριο προϊόν ή εφόσον δεν είναι πια διαθέσιμο το προϊόν αυτό με παρόμοιο προϊόν ίδιας ή αντίστοιχης ποιότητας και τιμής. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα αποστολής του νέου προϊόντος (που στέλνεται σε αντικατάσταση του ελαττωματικού) καλύπτονται εξολοκλήρου από την Εταιρεία.
  • είτε να ακυρώσουμε την συναλλαγή και να σας επιστρέψουμε το τίμημα που είχατε καταβάλλει. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς (συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής) γίνεται με με την ίδια μέθοδο που έγινε και η πληρωμή κατά την αγορά.

Η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με την ίδια μέθοδο που έγινε και η πληρωμή κατά την αγορά, εκτός και αν ρητώς μας εκφράσετε την επιθυμία σας, η επιστροφή των χρημάτων να γίνει κάποιο άλλο μέσο. Ειδικότερα: Σε περίπτωση που κατά την αρχική συναλλαγή είχατε επιλέξει την «πληρωμή με αντικαταβολή», θα πρέπει να μας υποδείξετε έναν τραπεζικό λογαριασμό για να καταβάλλουμε τα χρήματα. Σε περίπτωση που, κατά την αρχική συναλλαγή, είχατε επιλέξει την «πληρωμή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό» (τραπεζικό έμβασμα) , η επιστροφή του τιμήματος θα γίνεται με τραπεζικό έμβασμα (αντίθετο τραπεζικό έμβασμα) στον λογαριασμό σας. Στην περίπτωση έχετε επιλέξει την χρέωση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας σας, υποχρεούμαστε, εφόσον έχουμε εισπράξει το τίμημα από την Τράπεζα, να ενημερώσουμε την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρουμε για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ εσάς και της εκδότριας τράπεζας.

Η επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του προϊόντος θα πραγματοποιηθεί το συντομότερο δυνατόν και, σε κάθε περίπτωση, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα σας επιβεβαιώσουμε ότι δικαιούστε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος.

Αν έχετε ερωτήσεις ή χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο info@casamostra.gr, η μέσω της διαδικτυακής μας φόρμας επικοινωνίας ή τηλεφωνικά στο 2610 339302.